Onbegrensde liefde

Recensie Onbegrensde liefde door Lore van Dun:
Serie Onbreekbaar – deel 2

Abby zit in het buitenland om haar modellen-carrière alle kansen te geven. Ferdi heeft vakantie en geniet hiervan, alleen het opdringerige gedrag van zijn ex Merle is niet zo naar zijn zin. Na de vakantie en als Abby terug is, zien ze elkaar heel snel terug en meteen vliegen de vonken ervan af. Ze kunnen ontkennen wat ze willen, maar die gevoelens zijn er nu eenmaal. Toch?

Wat kan Lisette Jonkman schrijven! Ik ging als een speer door dit tweede deel heen. Ik hou van haar schrijfstijl. Abby en Ferdi kennen we al uit het vorige deel, maar toch weet Lisette ze weer neer te zetten en leren we ze allebei beter kennen. Vooral Ferdi laat ze van een andere kant zien. In het vorige boek was hij vaak gewoon een botte man, maar nu leren we ook zijn gevoelige kant kennen. Ook hij is onzeker en bang voor de toekomst.
Abby maakt in dit boek een minder grote evolutie door. Ze is al ouder en weet al meer wat ze wil. Als haar modellen-carrière echt van de grond komt, is ze dan ook heel blij maar ze gaat niet zweven en blijft zichzelf. Haar baantje blijft heel belangrijk voor haar.

Als ze samen wat moeilijke momenten meemaken, merk je nog wel dat hun relatie nog niet stevig is. Ze durven elkaar niet in vertrouwen nemen en zoeken ook geen steun bij elkaar. Als op het einde Ferdi het helemaal verpest, komt zijn jongere leeftijd weer naar boven. Lisette weet zo ook heel goed weer te geven dat er toch een bepaald leeftijdsverschil is, zonder hier te erg op in te gaan.

De meeste volgers van Lisette weten het al, maar ook in haar boek blijft ze geweldig grappig! Haar humor is echt helemaal mijn ding. Het is ontzettend droog en ze weet het echt wel over te brengen. Onbegrensde liefde bevat ook heel wat seksscènes. Het hoort natuurlijk bij de opbouwende relatie van Abby en Ferdi. De vonken spatten er regelmatig van af. De combinatie van die twee maakt het helemaal af in bepaalde scènes.

Onbegrensde liefde is weer een geweldig leuk, steamy en grappig tweede deel in deze reeks! Ik kan niet wachten tot deel drie, want ik moet weten hoe dit afloopt.

★★★★
Titel: Onbegrensde liefde | Auteur: Lisette Jonkman | Uitgeverij Luitingh-Sijthoff | Categorie: feelgoodroman | Verkrijgbaar als paperback en e-boek | 258 pagina’s | ISBN13: 9789024588664 | Verkrijgbaar sinds: 10 juli 2020 | Recensent: Lore van Dun | Datum recensie: 22-08-2020 | Prijs: €15,00 e-book €9.99 | Bestellen