100% Coco New York

Review 100% Coco New York:
Geslaagde verfilming van een van de 100% Coco boeken van auteur Niki Smit.

Deze tweede jeugdfilm over modeblogster Coco neemt je mee naar New York. Ze heeft een prijs gewonnen en mag de hele zomer lessen volgen op de New York Fashion School. Helaas is een van haar klasgenoten allesbehalve sympathiek, waardoor Coco’s zelfvertrouwen omlaag gaat. Dat haar Nederlandse vriendje Bruno nogal vaag deed tijdens hun afscheid in Nederland, maakt Coco nog onzekerder. Hebben ze nu nog een relatie of niet? Coco dreigt zelfs haar gevoel voor ontwerpen te verliezen en dat uitgerekend in New York, de stad waar alle dromen uit zouden moeten komen…..

Je hoeft de eerste film niet gezien te hebben om dit verhaal goed te kunnen volgen. Aan het begin wordt er wel even kort iets verteld over het eerste deel, zodat je in elk geval weet waardoor Coco een Styletiger genoemd wordt.

100% Coco in New York is een leuk vervolg op de film 100% Coco. Hoofdzakelijk een film met een hoog feelgood-gehalte vol vrolijke hits en kleurrijke kleding. In deze film is een groot deel van de cast uit de eerste film terug te zien, sommigen hebben in deze film alleen een veel kleinere rol. Daarnaast schitteren er een aantal nieuwkomers in dit wederom vermakelijke deel.

100% Coco in New York is een vrolijke film voor jonge meiden en jongens vanaf circa tien jaar. Jongeren met een fascinatie voor mode zullen zich in deze film kunnen vinden.

★★★★
Titel: 100% Coco New York | Trailer | Uitgever: Dutch FilmWorks | Regie: Tessa Schram | Taal: Nederlands | Ondertiteling: Nederlands | Genre: Young Adult | Speelduur: 84 minuten | EAN: | Acteurs: Thom Vendrik, Firy Beuk, Merel de Zwart, Nola Kemper, Valentijn Avé, Eva Duijvestein | Review: Sandra Hutchison | Datum review: 08-11-2019 | Verkrijgbaar op: Dvd en Blu-ray | Prijs: €9,99 | Bestellen