Levi

Gastrecensie Levi Under(the)Cover door Anita de Groot:
Under(the)Cover

Ik ben enorme fan van de WWWserie van Miranda en dit deel hoort niet bij de serie maar toch ook weer wel. Levi is namelijk de broer van Collin en Levi is een echte workaholic. Collin en zijn vrienden hebben de vrouw van hun leven ontmoet en zij gunnen dat Levi ook maar Levi meent zich daar geen tijd voor te gunnen. Collin en zijn vrienden slepen dan ook Levi regelmatig mee om te gaan stappen zodat Levi niet alleen maar aan het werk is en zo ook met het vrijgezellenfeest van de WWWboys, Levi is het alweer vergeten maar weet dat hij heen moet om Collin niet te teleurstellen maar veel zin heeft hij niet tot hij Vera ontmoet. Collin, Liam Dex en Kai zien Levi voor de bijl gaan en Levi heeft niets door.

Het boek is een enorme aanrader, er gebeurd heel veel en het is met pit en vaart geschreven en ook de dialogen kunnen best pittig zijn waardoor je goed in het verhaal zit, er gebeuren veel dingen leuke maar ook minder leuke maar juist door het spelen met die emotie is het verhaal levensecht en super om te lezen.

Bij de WWWboys, ben ik gestart met Kai en heel lang is dat mijn favoriete boek gebleven maar nu ik Levi uitheb is Levi favoriet! Wow wat een verhaal, zo gaaf! In haar Nawoord gaf Miranda al aan dat ze zelf was verrast door het verhaal en daar kan ik me wat bij voorstellen want ik vond het ook heel verrassend. De kracht van Miranda als schrijfster is dat ze het verhaal van zowel Levi als Vera verteld, net zoals bij de boeken van de WWWserie. Doordat ze in de huid kruipt van zowel de jongeman als de jongevrouw, dat geeft het verhaal net de spirit dat het nieuw en anders is om te lezen en dat maakt het voor mij dat ik graag de boeken van Miranda lees.

De Cover is heel anders als bij de WWWboys, mooie jongen en titel in mooiblauwe letters en Levi heeft witte letters, maar gelukkig wel met een mooie jongeman, en daar is de andere kracht van haar ze weet wat vrouwen/meiden graag zien speelt daar op in. Het totaalplaatje klopt net zoals het verhaal!

★★★★★
Titel: Levi Under(the)Cover | Auteur: Miranda Hillers | Uitgeverij: MhBooks | Categorie: New-Adult | Verkrijgbaar als paperback en E-book | 300 pagina’s | ISBN13: 9789492792112| Recensent: Anita de Groot | Datum recensie: | Prijs: €18,95 (E-book €4,99) | Bestellen