Asher (1)

Recensie Mayson broers 1 – Asher door Sheila Vermeulen:
Een blik op haar en daar was het …. de EXPLOSIE. Dus dat is waar zijn vader en grootvader het altijd over hebben.

November wil New York zo snel mogelijk verlaten om bij haar vader te gaan wonen. Ze voelt zich in deze stad niet langer veilig. Daarnaast wil ze haar vader graag beter leren kennen. Sinds hun kennismaking, nog niet zo lang geleden, is hun band alleen maar gegroeid. Nu zal ze niet alleen bij hem in de buurt wonen, ze zal ook de administratie van zijn stripclub voor haar rekening nemen.

Er is één regel, ze mag alleen voor de kennismaking in de club zelf zijn en daarna nooit meer. En juist op die ene dag loopt ze Asher tegen het lijf. Hij is oogverblindend, maar hun kennismaking verloopt niet geheel probleemloos. November kan Asher, na die ontmoeting, niet uit haar hoofd zetten. Toch zou ze dat wel moeten doen. Door haar verleden is November nogal onzeker, waardoor ze zich niet kan voorstellen dat iemand als Asher voor haar kan vallen.

“Hij staat over me heen met een been aan elke kant. ‘Jij bent te veel,’ mompelt hij. Hij pakt mijn hand vast en helpt me opstaan. Zijn woorden komen hard aan. Mijn moeder zei ook altijd tegen me dat ik te veel was.” Aurora Rose Reynolds

Asher weet eigenlijk niet wat hem overkomt. Hij weet alleen dat deze vrouw de zijne moet worden. Hij valt hard voor haar. Maar schaduwen uit het verleden zouden een relatie wel eens in de weg kunnen staan.

Mayson broers 1 – Asher van Aurora Rose Reynolds is een boek om heerlijk in op te gaan. Dit new adult verhaal bevat de juiste mix van romantiek, erotiek, spanning en humor.

Aurora Rose Reynolds schrijft op een manier die ervoor zorgt dat je alleen maar verder wilt lezen. Ze neemt je mee in het verhaal van Asher en November en omhult je met de warmte van de personages.

November belandt van een kil leven in New York in een warm bad in Tennessee. Het contrast tussen wat ze gewend is en wat ze nu ervaart, biedt een boeiende verhaallijn. Het brengt de kwetsbaarheid van November extra duidelijk in beeld en het maakt dat je haar personage omarmt. Aurora Rose Reynolds heeft er wel voor gezorgd dat November, met al haar kwetsbaarheid, een sterk personage is gebleven.

Asher en zijn familie zijn een heerlijke mix van warmte, leuke mensen en dominante mannen. Een familie waar je bij wilt horen en mannen die jouw hart kunnen veroveren. Asher is precies de soort man over wie je binnen dit genre wilt lezen.

Naast alle romantische verwikkelingen heeft het verhaal ook een beetje spanning in zich. Dit soort aanvullende verhaallijnen vind ik een prettige toevoeging. Het maakt een verhaal, voor mij, altijd net een beetje meer af.

Mayson broers 1 – Asher van Aurora Rose Reynolds is een verhaal dat klopt! Waar je van begin tot eind van geniet en waarvan je niet wilt dat het uitgelezen is. Gelukkig heeft Asher nog een paar leuke broers, die vast ook mooie verhalen kunnen vullen. Binnenkort kunnen we genieten van het verhaal van Trevor en ik kan niet wachten tot het zover is. Dit deel  krijgt ieder geval de volle vijf sterren van mij.

★★★★★
Titel: Asher |Serie: Mayson broers- deel 1 |  Auteur: Aurora Rose Reynolds | Uitgeverij: SVM Publishing | Categorie: New Adult | Verkrijgbaar als Paperback en E-book | E-book 209 pagina’s | ISBN13: 9789493030237 | Verkrijgbaar sinds: september 2019 | Recensent: Sheila Vermeulen | Datum recensie: 12-02-2020 | Prijs: € 18,50 (E-book €6,99) | Bestellen