Lemurisch Lichtwerk

Recensie Lemurisch Lichtwerk door Hannie van Grol:
Lemurisch Lichtwerk is te zien als een vervolg op Leven vanuit je Ziel. Dat boek was een ontdekkingsreis naar spirituele begeleiding vanuit de lichtwezens. Lemurisch Lichtwerk gaat verder in de spirituele zoektocht naar hoe je trilling te verhogen en meer contact te maken met je diepere waarheid. Om spiritueel te groeien is het de bedoeling te transformeren van 3D- naar 5D-bewustzijn. En dat betekent de omslag maken van angst naar onvoorwaardelijke liefde en van afgescheidenheid naar eenheidsbewustzijn.

Cathelijne Filippo maakt de lezer in dit boek deelgenoot van haar verdere zoektocht en haar groei op het spirituele pad. Ze doet dit op een prettige manier in een leesbare stijl. Ook haar worstelingen komen aan de orde, het is niet alleen maar positiviteit wat de klok slaat. Net als haar vorige boek staat dit boek vol met haar persoonlijke belevenissen, ervaringen van anderen, channelings, oefeningen en meditaties, zodat je datgene wat de auteur heeft ontdekt en zich eigen heeft gemaakt, ook zelf in de praktijk kunt gaan brengen.

De Lemuriërs leefden volledig in de 5e dimensie, waar onvoorwaardelijke liefde de drijvende kracht was. Cathelijne Filippo is op zoek naar deze liefde door zich te verbinden met deze lichtwereld. Ze is daarvoor naar Californië gereisd naar Mount Shasta, een bijzondere krachtplek op aarde. Daar voelde ze de verbinding met de Lichtstad Telos, een ondergrondse stad, met zijn bijzondere krachtvelden. Ook ervoer ze daar de bezielende leiding van Meester Adama die nog steeds een van haar spirituele gidsen is. Ze leerde werken met de Zaden van Licht en de Lemurische Zaadkristallen. Ze leerde de Gouden Lemurische Engel kennen. Tevens geeft ze handvatten voor iedereen die zich daarin wil verdiepen om er ook mee te kunnen werken.

Lemurisch Lichtwerk is een prachtig boek over deze materie. Er staat zoveel informatie in! Maar niet alleen dat. Tijdens het lezen voel je de bijzondere werking die van dit alles uitgaat. En volgens de Conclusie achterin het boek kan het zijn dat Lemurische Lichtcodes in jou geactiveerd worden en je in de ban raakt van deze hoge liefdevolle trillingen en er meer van wilt ervaren. Het boek is in ieder geval zeer inspirerend om te lezen, je voelt de energie en liefde ervan afspatten. Cathelijne Filippo wenst iedereen toe aan de slag te gaan met Lemurisch Lichtwerk en zo een steentje bij te dragen aan de Nieuwe Aarde.

Dit boek biedt genoeg informatie en inspiratie en voor elk wat wils om op je eigen manier hiermee aan het werk te gaan. Lemurisch Lichtwerk biedt op veel niveaus een aangrijpingspunt, zodat iedereen ermee aan de gang kan gaan. Je kunt er datgene uithalen wat bij je past. De zeven Lemurische sleutels zijn in het dagelijkse leven een grote hulp om je energielevel te verhogen. Leven vanuit je hart, dankbaar zijn, verantwoording nemen voor je eigen lichtverbinding etc zijn goede manieren om je trilling te verhogen en het licht door je heen te laten stromen.

Cathelijne Filippo heeft weer een geweldig boek afgeleverd, zo vol passie dat je er zeker door gegrepen wordt als je dit boek leest. Met veel dank aan de auteur en Meester Adama!

★★★★★
Titel: Lemurisch Lichtwerk | Auteur: Cathelijne Filippo | Uitgeverij: Angel Light Heart Press | Categorie: Lifestyle, spiritualiteit | Uitvoering: paperback | 350 pagina’s | ISBN13: 9789081936460